Ne mondd, mutasd.

/ animáció /

Vannak esetek, amikor szinte lehetetlen szóban elmagyarázni valamit. Ilyen például egy új fejlesztésű dízelmotor működése. Jó, nem lehetetlen elmagyarázni, de valljuk be, szívesebben néznénk végig egy izgi, grafikus animációt a témáról, mint egy hosszú szakmai interjút. Akkor is érdemes animációs videót készíttetni, amikor olyan internetes céget működtetsz, ami nem nyújt fizikai szolgáltatást. Az animációk készülhetnek 2 dimenziós (PAC-MAN) vagy 3 dimenziós (Grand Theft Auto) elemekből. Egyik sem jobb a másiknál, a lényeg, hogy a cég arculatához illő animációs stílusra essen a választás.
Nevtelen-terv-9
Nevtelen-terv-9

Kiemelt munkáink

Videó lejátszása
Videó lejátszása
Videó lejátszása

Ezt ne olvasd el, ha ismertebb vagy, mint Elon Musk

/ imázsfilm készítés /

A legtöbb vállalkozást nem ismerik az emberek úgy, mint a Teslát vagy a Microsoftot. Be kell mutatkoznod nekik. El kell adnod a történeted. Meg kell győznöd őket arról, hogy a te cégedre van szükségük. Ha ez sikerül, az ügyfeleid lojálisak lesznek és örömmel fogják elkölteni nálad a zsebpénzüket.
Ez ilyen egyszerű.

Első körben ehhez szükséged van egy céges imázsfilmre. Egy imázsfilm/image videó röviden és tömören bemutatja a céged szolgáltatásait, termékeit, valódi értékeit és egy kis háttérsztorit nyújt azok számára, akiknek fontos, hogy tudják kivel is dolgoznak. Fun fact: Minél többet tölt el egy érdeklődő a szolgáltatásod/terméked elemzésével, annál többet fog nálad költeni hosszú távon. Szóval igenis érdekli az embereket a történeted.

Többféle imázsfilm létezik, a legnépszerűbb és legszemélyesebb típus, az interjúra épülő. Kétség kívül ez a leghatásosabb, szeretik az emberek archoz kötni a márkákat. Ha tudják, hogy kihez vándorol a pénzük, könnyebben alakul ki bennük a vásárlási bizalom és sok esetben többet is költenek.
Persze vannak, akik nem szívesen adják a céges imázsfilmhez az arcukat. Nekik a narrációra (csak hang, mint a film trailerekben) épülő verzió a legelőnyösebb. Mindkét esetben témához illő vágóképekkel illusztráljuk az elhangzott infókat és sok esetben 2D animációkkal is kiegészítjük, hogy minél több impulzust érjünk el. Bármelyik verziót is választod, garantáltan megtérül az ára. Teszünk róla!

Amennyiben érdekelnek az imázsfilmek, az imázsfilm.com oldalon olvashatsz róluk bővebben.

Kiemelt munkáink

Videó lejátszása
Videó lejátszása
Videó lejátszása

A tartalom marketing menő!

/ reklámfilm készítés /

Miután sikeresen bemutatkoztál egy imázsfilmmel a célközönségednek, kezdődhet a brand építés. Reklámfilmet érdemes olyan gyakran készíteni, amennyire csak lehet. Ezzel fejleszted a saját márkádat, így ha jól használod a videókat, kedvedre formálhatod az emberek vélekedését a cégedről.
 
A reklámfilmekben már nem a cégedet mutatod be, hanem a specifikus szolgáltatások és termékek kerülnek előtérbe. Itt már az elsődleges szempont, hogy egy pontosan meghatározott célt érjen el a reklámfilm. Például, ha az a célod, hogy a vásárlási vágyad keltsen a nézőben az iskolakezdéssel kapcsolatban (pl. irodaszerek), akkor a videót úgy építjük fel, hogy az utolsó átadott gondolat ezt a célt szolgálja. A példánál maradva az átadott gondolat lehet az hogy “A jó minőségű tollak megkönnyítik a tanulást” vagy “Vonalzóval könnyebb egyenest húzni, mint a füzet oldalával”. Persze ezeket nem úgy kell érteni, hogy kiírjuk nagy betűkkel, hogy VEGYÉL FÜZETET, hanem úgy építjük fel a sztorit, narratívát, hogy a kívánt gondolat szülessen meg a nézőben. A klasszikus “Eredet” című DiCaprio filmben szereplő incepció nevű fogalomhoz tudnám hasonlítani a módszert. Nem egyszerű, de hatásos.
Ha még nem láttad a filmet, gyorsan pótold be!!!!!

Kiemelt munkáink

Videó lejátszása
Videó lejátszása
Videó lejátszása